Bakker van Vessem bakt ze bruin. Maar dan wel met een visie. Met zorg en aandacht kiest hij zijn grondstoffen uit op herkomst, smaak en vitaliteit. Vervolgens gaan zijn vakmensen op ambachtelijke wijze aan de slag. En omdat ze bij Van Vessem precies weten wat er in de broden gaat, kunnen zij de klanten in de winkel goed adviseren bij hun keuzes.
De vraag
“Kunnen jullie onze visie online vertalen? En er tegelijkertijd voor zorgen dat onze klanten onze website meer bezoeken? Wij willen dat ze daar zien wat wij te bieden hebben.”
Onze oplossing
- DudeSquare ontwikkelde voor Bakker van Vessem een zeer eenvoudig te beheren website. Via ons Content Management Systeem kan Bakker van Vessem nu zelf zijn teksten en beelden aanpassen.
- Iedere pagina bestaat uit een tekstgedeelte dat aangevuld wordt met een foto of een handtekening. Zo kan Van Vessem zijn ambacht en vakmanschap visueel onderstrepen.
- We hebben zijn bestaande loyaltyprogramma online gemaakt. Klanten kunnen nu online hun klantenkaart activeren, hun gegevens beheren en hun saldo bekijken.
- We koppelden een nieuwsbrief aan het loyaltyprogramma op de website. Zo kan Bakker van Vessem zijn trouwe klanten op de hoogte brengen van nieuwe producten en aanbiedingen.
Resultaat
- Het bezoekersaantal steeg flink. Vooral de productpagina's worden nu goed bezocht. Klanten zijn zo beter geïnformeerd en maken in de winkel sneller hun keuze.
- Doordat de nieuwsbriefmodule aan het loyaltyprogramma is gekoppeld, neemt het aantal deelnemers gestaag toe. Ongeveer eens in de twee weken verstuurt de bakker een nieuwsbrief met een aanbieding. Zo beloont hij klanten voor hun inschrijving.
- Iedereen blij!
Nieuwsgierig wat we voor jou kunnen doen?
social